reklama

Virtuálni vyhadzovači

Dej blbci heslo a on sa nám postará o kvalitu a štýl.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Pamatate si este na nedavny glg o vyhadzovacoch? Vyholeni vypatlanci v kozenych bundach vyhrazne vymahaju vykupne za vasu dostojnost’.

Bez znivovania vyznamu traumatickeho kluboveho zazitku pre zdravy vyvoj slovenskeho obcana si dovolim poukazat’ na ukaz podobny, rozbujneny na binarnych pastvinach, ktoreho spolocensky dopad rastie s poctom uzivatelov internetu - teda exponencialne

"Prosím Ťa, ak máš každé druhé slovo po anglicky, u ľudí starších ako 15 to nevyvoláva želaný zdanie, že si "cool", ale presvedčenie, že si magor, ktorý nedokáže napísať ani jednu súvislú vetu v jednom jazyku.
Neber to v zlom, strašne rád by som si prečítal niečo zaujímavé z Honolulu a určite máš čo povedať, ale týmto štýlom zo seba robíš nechtiac úplného idiota, ktorý mixom angličtiny a slovenčiny zakrýva to, že ani jeden jazyk nevie poriadne, na úrovni bežného kultúrneho človeka."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tomas

To je reakcia v diskusii k jednemu z mojich blogov. Aj ked' na to nemam ziadne priame dokazy v podobe IP adresy ci DNA extrahovanej z virtualneho pluvanca, jedna sa "obviously" o nikoho menej ako Prveho blogera Tomasa Bellu.

Pre niekoho, kto si svoj zivot odsedel na Slovensku sa anglicke slovicka mozu spajat' so slangom skejtakov ktorych poobede obchadza na ceste do Jednoty. Ja sa od 18tich pochybujem v cudzojazycnom prostredi a ako uplny idiot a magor som za tych skoro 10 rokov precestoval cely svet (vyse 100 krajin na siestich kontinentoch). Anglictina sa stala nielen mojim dorozumievacim jazykom ale hlavne sucastou mojej cestovatelskej skusenosti. A tuto svoju skusenost' sa pokusam nezistne sprostredkovat' aj vam. Kazda krajina, kazdy clovek, jeho/jej putovanie sa zrkadli v jazyku, jazykoch ktore pouziva. Ani ja sam nie som vynimka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Jakub, je to Tvoj blog, takže môžeš písať čo chceš, ale pokiaľ budeš pokračovať v takomto štýle, Tvoje články už ďalej nebudeme zobrazovať na titulke SME ani na blog.sme.sk, ale len na Tvojom súkromnom blogu - nespĺňajú totiž elementárnu požiadavku na kvalitu a štýl (spolu s niekoľko málo ďalšími blogermi). Takže to, prosím Ťa, ešte raz zváž, či chceš takto pokračovať. Vďaka

."

Tomas Bella

A ak sa tu uz nebudeme citat', viete co to znamena.  

Vďaka

.

Jakub Král'

 Najprv prišli pre komunistov a ja som sa ich nezastal, lebo som nebol komunista. Potom prišli pre Židov a ja som sa ich nezastal, lebo som nebol Žid. Potom prišli pre katolíkov a ja som sa ich nezastal, lebo som protestant. Nakoniec prišli pre mňa a nezostal nik, kto by sa ma zastal.
Martin Niemöller

jakub kráľ

jakub kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na otázku, kto som, sa vzhľadom na moju ubíjajúcu nedôležitosť názory prekvapivo ostro rôznia. Ja osobne sa prikláňam k teórii o neuznanom byzantínskom cisárovi, ktorého 29. mája 1453 na hradbách Carihradu rozpitvali Turci (au) .. Rád hladkám jemné veci.Tu sú obrázky.A píšte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáHawai'i CallsAmerican beautySunday afternoonsA little too close to GodSlovensko, krajina môjho disenOtporúčamTypi na voľný čas

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu