reklama

I’m so sorry.

Toto je môj posledný článok na blog.sme.sk

Písmo: A- | A+
Diskusia  (145)

Včera večer (Pacific time) poštou ranní (Central European), růžové mi přišlo psaní. Maruška Varjanovie písali.   “ahoj.. o Fajkach na titulke radsej nie.. :) oki? my boy..”
Toť vsjo. A môj nešťastný glg menom “ Blowjobs for the needy” bol z titulky bez varovného výstrelu zostrelený.  Ráno som sa ešte snažil vykrútiť, že “blowjob” v názve som použil tiež ako synonymum pre vše-všeobjímajúcu potrebu človekov odreagovať si, blow off steam. Že som sa iba chcel svojou neslovenskou skúsenosťou prispeť do diskusie o poriadaní mäsových festivalov a ten názov sa mi tam proste páči.   Porovokatívny áno, vulgárny nie.Odpovede som sa v dnešnej pošte nedočkal.  Tuby som mohol napísať, že ja predsa ustupovať nebudem. Polovica mojich glgov je o tvorivosti a slobode prejavu. I wôn’t compromise my art ! That’s bullshit.   I’m just tired.Zakaždým tŕpnuť či mi to ešte prejde, či smiem v angličtine , či mám byť vďačný za to, že mám kde písať.   I’m not the first one, and surely not the last either.  They did it to Stanka Leslie .  Viete, že jej zakázali zobrazovanie článkov na titulke? Nie? Ja som sa to dozvedel až z diskusie dostupnej len blogerom. (Prísne tajné!)   28. 6. 2005 16:06:23Tomas: flood na titulke je zakazany (to je samozrejme), ale aky je tvoj nazor na pisanie clankov a la Leslie? Autor: Tomáš Gluchman   28. 6. 2005 16:16:17Stanku Leslie sme dnes ráno navždy (alebo kým sa niečo mimoriadne nestane :-) vykázali z titulky, tým je môj názor, dúfam, dostatočne vysvetlený. Autor: Tomáš Bella  Jeho názor na kvalitu písania a la Leslie bol dostatočne vyjadrený tým, že ju navždy vykázal z titulky.  They did it to poor Mr. Lesník . A keď už iba na svojom blogu napísal čo si o tom myslí, tak mu žartovne k tomu článku zakázali diskusiu.  They did it to Durk o ... Moskimu sa ešte neodvážli ale veľa nechýbalo .   And there are many others we will never find out about. ( Aktualizácia: Postupne mi chodia správu o ďaľších odídených Ľuboš Ďurič  - za napísamý článok o Bellovi dostal "porušenie blogerskej etikety" .. od Bellu Tomáš Abaffy  - publikoval kontroverzný článok a po sporoch s administrátormi sám požiadal o zrušenie svojho blogu Milan Toma - očakával priveľa a zostal sklamaný)   Blog thrives on creativity and freedom a Bella sa tu z toho snaží spraviť nejakú elektronickú regionálnu prílohu kríženú s rozhlasovými bakalármi.  Uznávam, že sa nedá uverejňovať úplne všetko, ale vadí mi ten arogantný spôsob akým nám dávajú najavo, že majú o právo naviac.  Každý z nás blogerov strávi nemálo času a energie aby tu nechal kus zo seba. Zadarmo. Neviem prečo vy. Mne sa iba zdá nespravodlivé, že nie každý môže žiť tam kde ja a tak som iba myslel ..   “ahoj.. o Fajkach na titulke radsej nie.. :) oki? my boy..”
To že Maruška sama kedysi zverejnila na titulke článok s priliehavým názvom “Fajka za 500,- alebo kompletka za 5 000,- ?”  je pre exilového Slováka už iba nežná pripomienka na čaro domova. Mothership is calling Home!.   It’s been fun.     P.S.(BTW it’s not true, ten Maruškin článok. You can get screwed by SME for free. Ask me how;)

jakub kráľ

jakub kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na otázku, kto som, sa vzhľadom na moju ubíjajúcu nedôležitosť názory prekvapivo ostro rôznia. Ja osobne sa prikláňam k teórii o neuznanom byzantínskom cisárovi, ktorého 29. mája 1453 na hradbách Carihradu rozpitvali Turci (au) .. Rád hladkám jemné veci.Tu sú obrázky.A píšte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáHawai'i CallsAmerican beautySunday afternoonsA little too close to GodSlovensko, krajina môjho disenOtporúčamTypi na voľný čas

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu