reklama

To že fuckt asi naozaj starnem som pochopil

[tento príspevok bol po zásahu administrátora stiahnutý]  .. keď mi osemnásťroční chlapci začali vykať už aj na internetovej diskusii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

jakub kráľ

jakub kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na otázku, kto som, sa vzhľadom na moju ubíjajúcu nedôležitosť názory prekvapivo ostro rôznia. Ja osobne sa prikláňam k teórii o neuznanom byzantínskom cisárovi, ktorého 29. mája 1453 na hradbách Carihradu rozpitvali Turci (au) .. Rád hladkám jemné veci.Tu sú obrázky.A píšte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáHawai'i CallsAmerican beautySunday afternoonsA little too close to GodSlovensko, krajina môjho disenOtporúčamTypi na voľný čas

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu