reklama

starec, kocúr a more

island of Kauai, somewhere off Na Pali coast slnko je zlty lenivy kocur v modrych perinach niekedy len tak vystriem ruku spickou prsta nakreslim mu basnicku na brusku tiche pritulne teplo mi dychne do dlane spiklenecky prizmuri zelene oko a zacne slastne priast' tak toto je stastie stastie stastie neviem more mi davno vybielilo vlasy som znova cisty ako solne krystaliky na chlpkoch mojich ruk vela plavem surfujem na vlnach robi mi dobre jazdit' v poryvoch vetra trha ma na kusky roznasa do dialok len preto ze ho nevidime neznamena ze neexistuje that's why the wind is like a spirit jeho sila je silou mojou silou sme jedno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

vcera sme oslavovali narodeniny jednej spanielskej bosorky vecer na plazi ziarive balony vypustene do utleho vzduchu mesiac zahanbene stisil svetlo radost' objatia farebne vykriky hudba a tanec snurky na opalenych telach dievcat pripominaju o co tu vlastne ide lezal som na plazi nado mnou sa prehybala noc pod tarchou dievcenskych vzlykov videl som padat' hviezdu dakujem boze mam vsetko   niekedy ked' sa dotykam stastia bojim aby sa nezlaklo kdesi som cital nikdy nezabudnem distant voices in the farup sky chceli ma vypit' tlacili do mna pravdu ako stupel' stale pocujem tie hlasy hovoria rano si to ty na plazi zobudim slnko v rozzurenych vlnach hladam odkaz flasu som kedysi hodil davno hodil musim viem utopia is a dream as soon as you find it is lost je tam nieco velmi velmi velmi dolezite naschval plavem daleko daleko daleko daleko daleko od brehu som len starec kocur a more a ak si naozaj anjel skoc no skoc bol to dobry clovek

jakub kráľ

jakub kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na otázku, kto som, sa vzhľadom na moju ubíjajúcu nedôležitosť názory prekvapivo ostro rôznia. Ja osobne sa prikláňam k teórii o neuznanom byzantínskom cisárovi, ktorého 29. mája 1453 na hradbách Carihradu rozpitvali Turci (au) .. Rád hladkám jemné veci.Tu sú obrázky.A píšte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáHawai'i CallsAmerican beautySunday afternoonsA little too close to GodSlovensko, krajina môjho disenOtporúčamTypi na voľný čas

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu